سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ألا إنّ نصرالله قریب
پنج شنبه 89 اسفند 19 :: 8:5 عصر ::  نویسنده : خادم

چی شد که فمینیسم پیش اومد؟؟؟

تقریبا همگی یه چیزایی درمورد نوع نگاه به زن در غرب شنیدیم.اینکه تو کلیسا زن ستیز بودن و زن ها رو ذاتا ناپاک و پلید می دونستن برمیگرده به بزرگانشون مثل افلاطون و سقراط...که یکی از همین به اصطلاح بزرگان گفته طبیعت هرجا از تولید و تولد مرد ناتوان شده زن خلق کرده.

فکر کنم با شنیدن این یکی همون شوکی که به من دست داد به شماهم دست بده.آخه فقط سیزده سال ازش میگذره!!!!!!!!!!!!!

در سال 1998،دوستان دقت داشته باشید سال 1998 ،شاید سالی که خواهر یا برادر کوچیکه شما که الان13سالشه به دنیا اومده.!!!!!!!!!بله تو این سال یه کنگره برگزار شد که بالاخره زن رو در میان کدوم یکی از موجودات طبقه بندی کنیم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!بالاخره نتیجة کنگره های دو، سه ساله این شد که احتمالا میشه زن رو جزء انسان ها قرار داد.!!!!!!!!!!! این قضیه کی اتفاق میفته؟سال 1998.به خاطر این محرومیت ها جنبش فمینیسم شکل میگیره که طبق معمول قدرت های موذی مثل انگلیس،فرانسه،آمریکا و بعدها آلمان این جنبش رو تبدیل به فرصت برای خودشون کردن. وهمین اتفاق رو بومی کردن و آوردن برای ما.که چی؟اولا خانواده باید ازبین بره ودوما محور خانواده که زنه باید ازبین بره.برای گرفتن زن از خانواده هم باید کارکردهای زن رو ازش بگیریم.زنانگیِ زن رو از وجودش بکشیم بیرون.برایِ این کار هم اول اومدن گفتن:این نقش هایی که برای زن ومرد میگید در اثر تربیت بوجود اومده.از اول گفتید بابا نان داد.مادر همیشه زنی کدبانو بوده.خرج خونه با مرد بوده.......... ما از اول یه مدلِ دیگه می سازیم.ما میگیم مامان نان داد.خوب دیگه لازم نیست بچه ها به پدر متکی باشن.اصلا چرا یه زن باید رنج مادر شدن رو تحمل کنه.زن بایدبتونه هروقت خواست سقط جنین کنه.که متاسفانه در اثر این حرف فجایعِ وحشتناکی رخ دادو این پزشکان جانی حتی بچه هایی رو در ماه های آخر بارداری مادران سقط میکردن.حتی یکی از این جلادها گفته "من جنین های خیلی بزرگی را سقط می کنم.وقتی می شوداز آن هااستفاده بهتری کرد،شرم آور است که آن ها را در کوره بیندازم!!!!!!!!!!!...من حتی کودک هفت ماهه راهم بدون درنگ سقط می کنم...یک روز صبح من چهار عدد از این جنین ها را داشتم که کنار هم چیده شده بودند؛درحالی که با صدای بلند گریه می کردند.من وقت نداشتم آن ها را در آن موقع آن جا بکشم.چون خیلی سرمان شلوغ بود. من میل نداشتم آن ها را در کوره بیندازم.زیرا آن ها دارای آن همه چربی حیوانی بودند که میشد به صورت تجاری از آن ها استفاده کرد."1 بأیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟؟؟ بأیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟؟؟ بأیِّ ذَنبٍ قُتِلَت؟؟؟

مسئله بعدی که بایدروش کار کرد....

1_کتاب تابوت صورتی

پی نوشت

بهتره بدونیم که سقط جنین به این صورته که با دستگاهی مکنده مثل جارو برقی جنین رو میگیرن و در شکم مادر این موجودِ بی گناهِ زنده، رو تکه تکه میکنن.عکس هاش رو میشه تو اینترنت دید.خود آمریکایی ها اسم این کار رو هولوکاست آمریکایی گذاشتن.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 93782