سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ألا إنّ نصرالله قریب
دوشنبه 89 اسفند 9 :: 7:17 عصر ::  نویسنده : خادم

دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من            به مادرد دل افشا کن مداوا کردنش با من

اگرگم کرده ای ای دل کلیداستجابت را           بیا یک لحظه با ماباش پیدا کردنش با من

به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان        بخوان آیات، تفسیر و معنی کردنش با من

چو خوردی روزی امروز ما شکر نعمت کن         غم فردا  مخور تأمینِ  فردا کردنش با من

به من گرحاجتت گفتیاجابت می کنم آنی        درِ این خانه دقّ الباب کن واکردنش با من

اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت        تو نامِ  توبه را بنویس امضا کردنش  با من

 

پی نوشت:1_ إذا سَألَکَ عِبادی عَنّی، فإنِّی قَریب أُجیبُ دَعوَة الدّاعِ إذا دَعان فَلْیَسْتَجِیبُواْ لِی وَلْیُؤْمِنُواْ بِی لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ

          

2 _  لاتَقنُطوا مِن رَحمَتِ الله إنَّ اللهَ یَغفِرُ الذُنوبَ جَمیعا                                                                                                                    

 




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 93748