سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ألا إنّ نصرالله قریب
دوشنبه 89 اسفند 23 :: 11:39 عصر ::  نویسنده : خادم

تا اونجا پیش رفتیم که فمنیست ها گفتن بچه ها از نظر مالی میتونن به جای پدر به مادر متکی باشن.مسئله دیگه ای که روش کار کردن مسئله زناشویی بود.گفتن خوب بالاخره یه نیازی هست دیگه و برای پر کردن این خلأ همجنس گرایی رو،رو کردن.

از طرف دیگه بیشتر از 80 درصد موج اسلام گرایی در غرب رو خانم ها تشکیل میدن. اونجا یه روابط بلوکه شده و تعیین شده ای بین زن ومرد هست.یعنی اینکه هرکدوم باید نیازهای خونه رو تآمین کنن اون هم به طور مساوی.دیگه از این خبرا نیست که شب مرد با دستی پر بیاد خونه و تازه خانم (که البته حقش هم هست خرجی هم ازش بخواد.)اونجا اگر مردچای آورد زن باید قند بیاره...در حالی که تو اسلام خانوم ها صددرصد حق اقتصادی دارن ولی کسی حق نداره به اون ها کار اقتصادی رو تحمیل کنه.خوب این کرامت انسانی برای زن در اسلام خطر بزرگی برای غربه. والبته ایران هم داره اون رو تبلیغ میکنه.بنابراین اومدن گفتن تو ایران حقوق بشر داره تضعیف میشه.و در رأس این ها شیرین عبادی.این ها میخوان مسئله زنان رو یه نقطه سیاه برای حاکمیت ایران قرار بدن.اما ازاین قضیه چه بهره برداری میخوان بکنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1_اسلامی که آمال و آرزوی زن غربی شده زده بشه.و2_در نهایت جایگاه حاکمیت دینی وخود حاکمیت دینی از بین بره.برای ازبین بردن این حاکمیت دینی چه کار باید انجام بدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توی غرب جای خانواده سنتی رو خانواده همجنس گرا گرفت.یه مدل دیگه که برای خانواده ارائه دادن زندگی انسان و حیوان بود.به این شکل که مرد با حیوان محبوبش عقد میشه و مشمول کلمه خانواده میشن.زن هم همینطور.آخرین مدلی که برای خانواده داره شکل میگیره و در لندن نظام حاکم رو دارن به سمت به رسمیت شناختن این نوع خانواده میبرن اگه گفتین چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟بله خانواده چند والدینی.مثلا سه مرد با دو زن در یک خانواده.مثل جنگل دیگه.

برای اینکه این کارها روبتونن خدای نکرده تو ایران انجام بدن باید چند تا کار بشه......




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 10
کل بازدیدها: 93777