سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ألا إنّ نصرالله قریب
شنبه 90 فروردین 20 :: 10:39 عصر ::  نویسنده : خادم

   ازجمله کارهایی که باید در ایران انجام  بدن به یکی دو موردش اشاره میکنم: 1_ تغییرقانون 2_  تغییر افکار عمومی مثلا تاثیر در رسانه (صدا و سیما).ایجاد و دستکاری رشته های تحصیلی و کتب درسی. تغییر در سبک زندگی.........

بنابراین طبیعیه که به ما بگن دیکتاتور  به دو دلیل.یکی اینکه در ایران همجنس گرایی به رسمیت شناخته نمیشه ونظام حاکم در ایران ازدواج با محارم رو به رسمیت نمیشناسه. چیزی هم که مانع این اتفاقه ولی فقیه و وجود نظام حاکمیت دینیه.

برای اینکه اون ها بتونن به اهدافشون برسن ،بهترین فرصت روی کار اومدن یه دولت بود که همزمان با این مباحث مجلس ششم رو داشتیم که با همون سلیقه سیاسی سرکار اومد و ایجاد دوسه تا رشته دانشگاهی از جمله مطالعات زنان با دید 100درصد سکولار و غربی ایجاد شد و خانم زهرا شجاعی که کماکان میشناسیمش شد رییس دفتر مطلعات زنان.و متاسفانه اتفاقات وحشتناکی در این دوران رخ داد که به راحتی نمیشه گفت فقط به یکی  دو موردش اشاره میکنم و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل...در این دوره  به همت دولت اصلاحات بر آمار کودکان و نوجوانانِ فروشنده مواد مخدر افزوده شد.به همت دولت اصلاحات در صد فراوانی از زنان و دختران 16 سال و بالاتر به اسراییل منحوس قاچاق شدن تا برای اونها تولید نسل کنن .(چون اسراییلی های ملعون به دلیل ازدواج با محارم مشکلات خونی دارن و بچه هاشون زنده نمی مونن.) در آخر هم یا به بیماری دچار شده و از دنیا بروند یا توسط همان اراذل کشته شوند و یا تبدیل به فاحشه شوند . البته این مطالب توضیحات مفصلی داره که اصلاحات چطوری تونست این کارها رو انجام بده............اینها دردهای ناگفته اس.متاسفانه یه اتفاقی که تو همون سال ها رخ دادو بچه شیعه ها بی خبرن تولید نسل بی سابقه اهل سنت بود که دلیل مهمی داره. وشاید تازه متوجه بشیم که چرا وقتی آقای احمدی نژاد رییس جمهور شد بر فرزند دار شدن تاکید میکرد!!حالا هرسنی 10 تا بچه سنی داره و هر شیعه یه بچه شیعه هم نداره.




موضوع مطلب :



درباره وبلاگ

پیوندها
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 93929